Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzisiaj plazujemy we wlasnym zakresie. O 21:00 #hawaianparty na plazy, bedzie m.in. limbo i belgijka! :) #alkoarbuz #nawyjezdziesienieliczy #imprajesttu #karolinabiel #portugalia #studenttravel @15770

  2. Aloha! :D Dzisiaj wieczorem kolejna impreza tematyczna, szykujemy hawajskie przebrania i o 22:30 ruszamy na #hawaianparty Bedzie #limbo #alkoarbuz #idziemytam #karolinabiel #grecja #studenttravel @14867

  3. O 23:00 zbioreczka pod kosciolem, wjezdza #hawaianparty lecimy z plenerkiem, potem makarana do rana! #alkoarbuz #limbo #gruboitylkogrubiej #melanzalert #karolinabiel #chorwacja #studenttravel @14465

  4. O 22:00 startujemy z #hawaianparty zbieramy sie pod statua, lecimy do naszego baru przy plazy! Dress code: hawajskie motywy ;) #alkoarbuz #limbo #albanskimelanz #karolinabiel #albania #studenttravel @13668

  5. Dzis ostatnia noc! Zaczynamy od #hawaianparty na plazy o 18:30. Beda #limbo #alkoarbuz i inne atrakcje ;) Do zobaczenia! #joannaproskien #portugalia #studenttravel @13303

  6. O 22:30 startujemy z melanzem ostatecznym #alkokarty #limbo, zbiorka pod hotelem. :) Pozniej wbijamy do Jaanta beachbaru. Dress code #hawaianparty #doodciecia #karolinabiel #wlochy #studenttravel @12976

  7. Dzis ostatni wspolny plazing. Widzimy sie za Makarana. Wieczorem #hawaianparty o 22:30 za Makarana. #turnusmijaajaniczyja #alkoarbuz #limbo #lastnight #joannaproskien #chorwacja #studenttravel @12704

  8. No pronto mordki! Dzisiaj #hawaianparty, bedzie limbo i #alkoarbuz. Widzimy sie o 12 w recepcji #meloodrana #igaherczynska #wlochy #studenttravel @12266

  9. Dzisiaj wieczorem #hawaianparty O 22:00 zbiorka pod kosciolem. Potem smigamy na plaze za Makarana. Bedzie m.in. #alkoarbuz i #limbo #karolinabiel #chorwacja #studenttravel @12251

  10. Dzis 18:30 hawajska impreza na plazy. #alkoarbuz #hawaianparty #meloinferno #joannaproskien #portugalia #studenttravel @12226

  11. Dzis z impreza startujemy juz o 20- wspolne wyjscie spod kosciolka na plaze i hawajska impreza, motyw przewodni: kwiaty! #alkoarbuz #hawaianparty #ewelinaswist #chorwacja #studenttravel @12030

  12. Kochani! Dzisiaj #karaoke, wychodzimy o 21 spod hotelu, prosze przygotowac liste piosenek ktore chcecie zaspiewac. Jutro #hawaianparty, zbiorka o 10:30... #igaherczynska #czarnogora #studenttravel @11930

  13. Godzina 21:00 #hawaianparty przy basenie u Stavrosa! Bedzie #alkoarbuz i bedzie #fun! Jak ktos ma telefon lub pendrive z fajna muza to chetnie pozycze! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11929

  14. Aloha! Dzisiaj impreza hawajska przy basenie startujemy juz o 17:30! #hawaianparty #alkoarbuz #nawyjezdziesienieliczy #karolinabiel #grecja #studenttravel @11815

  15. Aloha! :) Dzisiaj impreza hawajska przy basenie, startujemy juz o 17:30 #hawaianparty #alkoarbuz #nawyjezdziesienieliczy #karolinabiel #grecja #studenttravel @11814